Кузов автомобіля – найдорожчий його елемент. Та ще й найкрасивіший. Тому догляд за ним потрібен особливо ретельний. Тим більше, взимку.

Передбачення

Потурбуватись про цілісність кузова можна ще до купівлі автомобіля. Адже ні для кого не секрет, що деякі автовиробники не надто переймаються питанням обробки металу. Тому кузови їхніх автомобілів швидко іржавіють. Інші наносять не надто товстий шар фарби і лаку. Такі машини не можна буде часто полірувати. Ще кілька питань, які треба вияснити ще до купівлі – чи оцинкований кузов авто, чи роблять на заводі йому антикорозійну обробку та наскільки ретельно замащують шви. Всю ці інформацію можна дізнатися на форумах власників впободобаного авто чи на спеціалізованих СТО.

Обробка

Щоб за кілька років кузов не покрився іржою, краще захистити метал від цієї напасті. Причому з обох боків.

Зовні сталь захищена лакофарбовим покриттям. Однак з плином часу воно може бути пошкоджене. Неякісний ремонт після ДТП, невеличкі подряпини чи сколи – цього не видно на перший погляд. Однак вони можуть стати причиною ржавіння. І вже через кілька місяців підступна іржа може пошкодити всю деталь – крило, двері чи кришку багажника. Щоб цього не сталося, потрібно періодично оглядати стан лакофарбового покриття. Якщо знайшли пошкодження – обробіть його, заґрунтуйте та зафарбуйте. А потім покрийте надійним захисним покриттям усю машину – наприклад, «рідким склом» від японської компанії Willson. До речі, це покриття в подальшому захистить від дрібних подряпин (наприклад, від невеликих гілочок дерев чи ударів камінців або снігових грудочок). Та й виглядати машина, оброблена «рідким склом», буде краще, а митися – легше.

Інша сторона металу – нефарбована. Якщо на неї потрапляє волога та бруд, сталь може поржавіти за кілька тижнів. Тому одразу після купівлі авто (неважливо, нового чи вживаного) віддайте автомобіль на антикорозійну обробку. Так буде надійніше.

Експлуатація

Взимку на долю кузова випадає набагато більше випробувань, аніж влітку. Сніг та лід з-під коліс, тверді намети на стоянці, в які впирається машина, намерзання та відмерзання криги, яке супроводжується мікроскопічним пошкодженням металу тощо. Тому в процесі експлуатації автомобіля головне – не допустити сколів та подряпин на металі. І не важливо, де вони будуть – під машиною чи на кузові – всі види пошкоджень небезпечні. Якщо «протерли» десь метал, одразу ж оцініть пошкодження та зафарбуйте його. І знову-ж-таки, зверху покрийте захисним «рідким склом».